Wednesday, October 19, 2011

Mencuba untuk Menulis Kembali-001

Salam pada diri saya sendiri, memandangkan belum ada sesiapa membaca blog saya ataupun menjadi follower.

Minat saya pada menulis menyebabkan saya menulis kembali, tetapi saya belum pasti setakat mana istiqamahnya saya boleh menulis dan terus menulis.

Sebelum ini saya telah mempunyai blog, namun oleh kerana kekakangan masa, ianya tinggal bersarang seperti tidak bertuan. 

Saya selalu merasakan yang saya sentiasa mempunyai cerita dan idea untuk dikongsi, namun masa terlalu mencemburui saya.

Sekarang, saya cuba untuk menulis kembali dan saya adakan nombor di belakang setiap tajuk agar saya boleh melihat sebanyak mana telah saya menulis bagi merakam memori saya sekeluarga.

Thanks to blogspot kerana menyediakan wadah ini untuk orang seperti saya menulis sesuatu.

Selamat kembali Ayu!

No comments:

Post a Comment

What Say U?