Friday, January 4, 2013

Lahir: 87

Alhamdulillah hirobbil aalamin.

Ianya kesyukuran tidak terhingga, bahawa saya masih Allah kurniakan iman, islam, ihsan, umur, rezeki dan kesihatan yang sangat baik.

Saya berumur 34 tahun pada hari ini.

Jika kita menjaga Allah, yakinlah bahawa Allah menjaga kita.

"When Allah is your friend, who is your enemy".~Ust. pahrol Juoi.


Ianya bersekali dengan Tahun Baru 2013.

Status saya di MukaBuku:

KPI hubungan baik dengan Allah adalah TAQWA
KPI hubungan baik dengan Manusia adalah AKHLAK
KPI pekerjaan/ usaha yang kita lakukan adalah ITQON

KPI=Key Performance Indicator/ Petunjuk Prestasi
ITQON=Melakukan sesuatu pekerjaan dengan bersungguh-sungguh/ sedaya upaya/ terbaik

Happy 2013-Some may have new azam, some may carry forward and I have BOTH!

3 comments:

  1. Happy birthday Ayu...kita sebaya ler gitu ;)
    moga diberikan keberkatan dan kesihatan sehingga ke akhir hayat....

    ReplyDelete
  2. Thanks Durra (no more Kak?) for your warm wishes and doa. Saya ingat Durra lebih tua setahun daripada saya (sebaya dgn your husband). Semoga persahabatan kita diberkati Allah dan alhamdulillah saya dikelilingi orang-orang yang baik dan semoga kita semua berkumpul bersama-sama di Jannah.

    ReplyDelete
  3. heheh..its ok Ayu...saya bukan jenis yg protocol... ;)
    Ameen..InsyaAllah...

    ReplyDelete

What Say U?